Sıkça Sorulan Sorular

Technomoon > Sıkça Sorulan Sorular

Technomoon olarak marka/model ayırt etmeksizin arızalı olan bütün akıllı telefonlarınızı, tablet, laptop, akıllı saat ve bilgisayarlarınızı tamir ediyoruz.

Bazı parçaların değişiminde, cihazın marka/modeline ve hasar durumuna göre belirli süreler dahilinde garanti verilmektedir. Garanti süresi ve şartları için bizi arayarak bilgi alabilirsiniz.

Bazı arızalar için fiyat bilgisi alabilirsiniz. Ortalama fiyat; cihaz marka, model ve arıza nedenine göre değişiklik gösterir. Gerçek fiyatsa bozulan cihazınızın incelenmesinden sonra size iletilecek, onayınızdan sonra tamire başlanılacaktır. Fiyatlarımız değişen parça bedelleri ve işçilik üzerinden hesaplanır.

Arızadan arızaya değişmekle birlikte ortalama 1-2 iş günü arıza tespiti süresidir. Tamir süresi ise farklılık gösterir.

Cihazınızın arızasına göre değişiklik göstermektedir. Parça değişimlerinde orijinal parça değişimi firmadan talep edilirse bu süre biraz daha uzayabilmektedir. Tespit edilen arıza tek bölümden kaynaklı değilse bu da süreyi etkileyen sebeplerden biridir.

Cihazınızın durumunu öğrenmeniz için dilerseniz hemen bize 0216 606 4 873 numaralı telefon numaramızı direk olarak ulaşabilir veya Servis Takibi sayfasından cihazınızın son durumunu öğrenebilirsiniz.

Onarıma onay vermediğiniz sürece, yapmadığımız bir tamirattan tespit ücreti adı altında hiçbir ücret talep etmemekteyiz.

Nakit, banka havalesi ve kredi kartı ile ödeme kabul ediyoruz. Detaylı bilgi için 0216 606 4 873 telefon numaramızı arayarak bilgi alabilirsiniz.